Zasady sprzedaży
1. Umowę sprzedaży można sporządzić w:
- biurze sprzedaży w Rybarzowicach na trasie Bielsko-Żywiec, od wtorku do soboty w godzinach od 10.00 do 16.00 W niedziele i poniedziałki biuro sprzedaży w Rybarzowicach jest nieczynne!
- w siedzibie firmy w Rajczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-14.00
- drogą internetową: biuro@domyjuhas.pl
2. Warunki płatności w Polsce przy zamówieniu detalicznym:
- 35% w dniu podpisania Umowy
- 55% najpóźniej 14 dni robocze przed przyjazdem ekipy montażowej
- 10% najpóźniej 7 dni robocze po skończonym montażu
3. Warunki płatności w Polsce przy zamówieniu hurtowym (od 3 budynków):
- 40% w dniu podpisania Umowy
- 50% najpóźniej 14 dni robocze przed przyjazdem ekpy montażowej
- 10% najpóźniej 7 dni robocze po skończonym montażu
4. Gwarancją utrzymania ceny produktu i terminu montażu jest TYLKO i WYŁĄCZNIE podpisanie Umowy z jednoczesną wpłatą zaliczki.
5. Koszty zakwaterowania i wyżywienia ekip montażowych są kosztami Wykonawcy.
6. Koszt transportu: 7 zł brutto za km (nie liczymy powrotu). Transport liczymy od zakładu produkcyjnego w Rajczy.
7. Wykonanie podłoża, instalacji, kominów, kominków, ułożenie papy izolacyjnej na fundamencie należy do Inwestora i nie jest zawarte w cenie produktu. Firma JUHAS może wykonać powyższe prace za dodatkową opłatą.