Zasady sprzedaży

1. Umowę sprzedaży można sporządzić w:

  • biurze sprzedaży w Rybarzowicach na trasie Bielsko-Żywiec, od wtorku do soboty w godzinach od 10.00 do 16.00                                                                                     W niedziele i poniedziałki biuro sprzedaży w Rybarzowicach jest nieczynne!
  • w siedzibie firmy w Rajczy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00-14.00
  • drogą internetową: biuro@domyjuhas.pl

2. Warunki płatności w Polsce przy zamówieniu detalicznym:

  • 35% w dniu podpisania Umowy
  • 55%  najpóźniej 14 dni robocze przed przyjazdem ekipy montażowej
  • 10% najpóźniej 7 dni robocze po skończonym montażu

3. Warunki płatności w Polsce przy zamówieniu hurtowym (od 3 budynków):

  • 40% w dniu podpisania Umowy
  • 50% najpóźniej 14 dni robocze przed przyjazdem ekpy montażowej
  • 10% najpóźniej 7 dni robocze po skończonym montażu

4. Gwarancją utrzymania ceny produktu i terminu montażu jest TYLKO i WYŁĄCZNIE podpisanie Umowy z jednoczesną wpłatą zaliczki.

5. Koszty zakwaterowania i wyżywienia ekip montażowych są kosztami Wykonawcy.

6. Koszt transportu: 7 zł brutto za km (nie liczymy powrotu). Transport liczymy od zakładu produkcyjnego w Rajczy.

7. Wykonanie podłoża, instalacji, kominów, kominków, ułożenie papy izolacyjnej na fundamencie należy do Inwestora i nie jest zawarte w cenie produktu. Firma JUHAS może wykonać powyższe prace za dodatkową opłatą.

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności.
możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.